Tehnika celostne relaksacije - brezplačno

Zavestno sproščanje ne zajema le sproščanja posameznih mišičnih skupin in vsega telesa, ampak tudi psihično sproščenost. Za doseganje psihične sproščenosti potrebujemo nekaj vaje in vztrajnosti, ves vložen trud pa se hitro povrne. Ko se sproščanja dobro naučimo, ga lahko uporabimo v različnih življenjskih situacijah.

Kaj: 3-urna delavnica tehnike celostne relaksacije

Kdaj:  4. 12. 2012 ob 18.30

Kje: v Stari šoli na Slapu pri Vipavi

Predava: psihologinja Tina Avbar

Cena: brezplačno

 

Vsebina:

TEHNIKE SPROŠČANJA TELESA:
- dihalne tehnike sproščanja (globoko trebušno dihanje)
- tehnika hitrega sproščanja telesa   
- progresivna mišična relaksacija

S tehnikami sproščanja telesa se naučimo sprostiti posamezne mišične skupine. Sproščenost mišic skupaj z umirjenim globokim trebušnih dihanjem pomaga k aktivaciji parasimpatičnega živčnega sistema, ki skrbi za stanje umirjenosti. Hkrati ko se sprošča naše telo, se izboljšuje naše splošno počutje. Psihična napetost in obremenjenost je namreč povezana tudi z večjim zategovanjem mišic in obratno – težko je biti napet in hkrati globoko trebušno dihati.

TEHNIKE SPROŠČANJA UMA:
- pozitivne afirmacije
- meditacija
- vizualizacija (predstavljanje pričakovanega dogodka ali nečesa pomirjujočega)

- „mindfulness“

S tehnikami sproščanja uma delujemo preko misli na naše telesno in psihično počutje. Pogosto  namreč z neustreznimi miselnimi vzorci negativno vplivamo na svoje počutje, obratno pot pa le redko izkoristimo. S tehnikami sproščanja se lahko naučimo, kako s svojimi mislimi, osredotočanjem in koncentracijo doseči bolj optimalno počutje in delovanje.