Naučimo se uspešnega komuniciranja

Brezplačno izobraževanje za zaposlene s pričetkom v četrtek, 23. marca 2017, ob 17. uri. Vabljeni k vpisu!

Uspešna komunikacija

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

Kako si v življenju priboriti  svoj prostor pod soncem? Kako doseči, da bomo srečni, uspešni, da bomo delali tisto, kar nas veseli, da bomo slišani in uslišani?  

Dejstvo je, da si moramo kreirati svoje življenje sami, ker če si ga ne bomo sami, nam ga bodo drugi. Če pa smo odvisni od drugih, smo nesrečni in krog je sklenjen. Z višjo osebno uspešnostjo je povezana tudi uspešnost pri delu, večja je samostojnost in samoiniciativnost.
Danes velikokrat slišimo trditev, da na mladih svet stoji. Resnica pa je nekje vmes. Pri delu smo nepogrešljivi vsi, tako starejši kot mlajši, tisti z visoko izobrazbo  in tisti, ki nimajo prav visokih šol, tisti bolj in tisti manj mladi, pa tudi tisti, ki imajo zdravstvene težave, pa v sebi čutijo, da bi lahko prispevali več kot prispevajo trenutno. Če vse to kar počnemo delamo samostojno, samoiniciativno, smo koristini in iskani vsi.
Če si želite v življenju več, pa ne veste kako bi do željenih ciljev prišli, vas vabimo na delavnico, kjer boste spoznali vse sestavine za osebno uspešnost in uspešnost na delovnem mestu.


Namen delavnice Z uspešno komunikacijo bo boljših odnosov:

Poleg višanja učinkovitosti dela in samostojnosti pri delu je namen pomagati zaposlenim in nezaposlenim pri višanju osebne uspešnosti. Predstavljene bodo metode višanja samozavesti, kako doseči, da nas drugi upoštevajo, kako sodelovati z drugimi, tudi sodelavci, kako vzpostaviti dobre odnose z najbližjimi. Velikokrat ne vemo, kako reagirati v stresnih situacijah, kako komunicirati z različnimi osebnostmi, z različnimi starostnimi generacijami. Naučili se bomo kaj nam o sebi in drugih pove govorica telesa, in kako jo izkoristiti, za to, da nas drugi bolj upoštevajo. Kako učinkovito upravljati s časom, kako zvišati pogajalske veščine za osebne potrebe in potrebe na delovnem mestu, veščine načrtovanja razvoja kariere.

 

Srečanja bodo zanimiva, stkali bomo veliko novih vezi, predvsem pa boste imeli možnost v sebi odkrivati tisto, kar imate, pa se tega niti ne zavedate.

 

Vsebina usposabljanj:



KAKO ZVIŠATI KOMUNIKACIJSKE VEŠČINE

•    Kaj je za ustrezno komuniciranje pomembno
•    Razlike pri  komuniciranju s sodelavci, vodji, strankami
•    Kako komunicirati s težavnimi strankami, elementi razdiralnega jezika, kako reševati konflikte
•    Tehnike pogajanja za uspešnost na delu in v osebnem življenju
•    Kako se otresti treme v komuniciranju?
•    Kako komunicirati z kolerikom, melanholikom, flegmatikom, sangvinikom in kakšne so njihove lastnosti?
•    Razlike razmišljanja, delovanja med generacijami (Baby boom, Generacija X, Generacija Y, Generacija



USPEŠNO TIMSKO DELO

•    Kako izboljšati učinkovitost timov,
•    Kako se naučiti ustreznega komuniciranja v skupini (izražanje svojih želja in interesov na način, da ne delamo škode drugim)
•    Kdaj timsko in kdaj individualno delo
•    Kako postati mentor mlajšim sodelavcem?

 

KAKO DO OSEBNEGA USPEHA V ŽIVLJENJU

•    Kako si zagotoviti, da bomo slišani in uslišani, kako si priboriti svoj prostor pod soncem?
•    Kako krepimo samopodobo, samozavest, samospoštovanje?
•    Kako se znebiti strahu pred porazom, obsojanjem, pa tudi uspehom?
•    Kdaj in komu lahko rečemo NE?
•    Pomen ciljne naravnanosti in vztrajanja k doseganju ciljev
•    Ali je uspešnost v življenju in uspešnost pri delu res odvisna od vzgoje?
•    Kako si zagotoviti samostojnost na delovnem mestu?
•    Kako poskrbeti za lasten razvoj kariere?
•    Metode premagovanja stresa in kako lahko sami vplivamo na naše zdravje
•    Kako povečati osebno in delovno učinkovitost (kateri so kradljivci časa).
•    Testiranje  in ugotavljanje osebnih potencialov za uspešnost v življenju in delu (samoocenjevalni testi, rezultate vidi samo vsak sam zase)

 

 

nives fortunat širceljPredavateljica univ.  dipl. psih. Nives Fortunat Šircelj, dolgoletna kadrovica v gospodarski dejavnosti. Odgovorna za kadrovsko in pravno dejavnost v velikih podjetjih (Semenarna Ljubljana, Alpina, Steklarna Rogaška). Zadnja leta je bila zaposlena v državni upravi na področju razvoja zaposlenih s pomočjo EU sredstev. Prav zaradi kadrovskih izkušenj še toliko lažje pomaga do uspešnosti tako zaposlenim kot nezaposlenim.

 

 

 

 

Vabljeni k vpisu! Prijavnico najdete tukaj.