CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA ORGANIZACIJE ALI BLAGOVNE ZNAMKE TER KAKO ZVIŠAMO VREDNOST BLAGOVNE ZNAMKE

V ponedeljek,27. 5. 2013 smo organizirali zanimivo predavanje za brezposelne, ki se prvič podajajo na podjetniško pot.

V okviru Tedna vseživljenjskega učenja je bilo danes, 27. 5. 2013, na Ljudski univerzi Ajdovščina zanimivo predavanje CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA ORGANIZACIJE ALI BLAGOVNE ZNAMKE TER KAKO ZVIŠAMO VREDNOST BLAGOVNE ZNAMKE. Predavatelja Silva Vovk Kete in Bojan Tomc sta brezposelnim, ki se prvič podajajo na podjetniško pot, podala osnovne informacije o celostni grafični podobi in pravni zaščiti blagovne znamke. Silva Vovk Kete, grafična oblikovalka, ki že 24 let uspešno kreira logotipe, embalaže in celostne podobe za velika in majhna podjetja, je predstavila korake ustvarjanja celostne grafične podobe. Poudarila je, da morata logotip in znak izžarevati konkurenčne prednosti podjetja ter lastnosti izdelka, obenem pa morata upoštevati trende in potrebe tržišča. Bojan Tomc, specialist managementa in poslovni svetovalec, pa je predstavil pretresljiv vidik marketinške vojne, ki se dandanes dogaja. Ravno zaradi tega je izpostavil pomen pravne zaščite imena ter logotipa podjetja.  

Preden se podamo na podjetniško pot je dobro izvedeti, kaj nas čaka v poslovnem svetu. Najdražja je nevednost in naivnost.