Dan za kakovost Ljudske univerze Ajdovščina

Predstavitev kolektiva Ljudske univerze Ajdovščina in dela na področju presoje ter razvoja kakovosti.

You're the best

Predstavitev s pomočjo fotografij in drugih dokumentov na panoju v stavbi ljudske univerze bo na ogled do konca oktobra. Nanj bomo dali odgovore zaposlenih, učiteljev in drugih na vprašanje:

 »Kdaj je zame izobraževanje kakovostno in se ga z veseljem udeležim?«

*Objava izjav bo anonimna oz. le z navedbo imena (v kolikor se posameznik strinja).

Cilj:

K sodelovanju in odgovorom vabimo vse, ki si želite:

  • opozoriti na to, da ni vseeno kakšna je kakovost izobraževanja odraslih,
  • povedati kaj je vam pomembno in kdaj lahko rečete, da je neko izobraževanje res kakovostno,
  • samo ogledati predstavitev in prebrati izjave.

Kdaj, kje, kako?

DAN KAKOVOSTI: 21. in 22. 9. 2020, od 9.00 do 16.00, na Ljudski univerzi Ajdovščina, Stritarjeva ul. 1a – pritličje

PREDSTAVITEV: od 21. 9. do konca oktobra.

V tem času lahko svojo izjavo oddate osebno v naših prostorih ali po e pošti na  info@lu-ajdovscina.si. Uporabite obrazec, ki ga bomo uvrstili v zabojček za žrebanje nagrad.

 

Nagrada za sodelovanje:

Izmed vseh sodelujočih bomo v sredo, 4. 11. izžrebali dobitnike 3 uporabnih nagrad.
 

Kontaktna oseba

Helena Furlan, svetovalka za kakovost v izobraževanju odraslih

helena.furlan@lu-ajdovscina.si
Telefon: 05 365 64 750, 041 437 785

 

VEČ O VSESLOVENSKI AKCIJI

ccccccc

https://tvu25.acs.si/akcije2020/dan-za-kakovost/

Organizacije, ki izobražujejo odrasle, med letom načrtno opravijo mnoge aktivnosti, ki so namenjene presoji in razvoju kakovosti njihovih izobraževalnih storitev in kakovosti podpornih dejavnosti v izobraževanju odraslih (npr. svetovanje, samostojno učenje itd.).

Dan za kakovost je dobra priložnost, da z raznovrstnimi aktivnostmi in predstavitvami znotraj kolektivov ter tudi strokovni javnosti organizacije za izobraževanje odraslih predstavijo rezultate preteklega dela, prepoznane lastne dobre prakse ali dobre prakse drugih, na novo vpeljane izboljšave kakovosti, vlogo komisije za kakovost, še posebej tudi vlogo svetovalca za kakovost v organizaciji ter seveda tudi aktualne načrte dela na področju kakovosti.

Z odzivom na aktivnost (spletno, telefonsko ali preko elektronskega naslova) potrjujete, da ste seznanjeni, da Ljudska univerza Ajdovščina v skladu z veljavno zakonodajo o varovanju osebnih podatkov, zbira, obdeluje in hrani vaše osebne podatke za namen organizacije in izvedbe dogodka.